Demo

Cases

SHLRK

SHLRK

Dette projekt fokuserede på en tydelig og ren fremstilling af virksomheden. Hertil hørte en rig forside, der konstant blev opdateret med nyheder fra dem selv samt tredjeparts indhold. Desuden blev twitter integreret for at gøre det nemt at lave små opdateringer. Derudover blev kontaktdelen af hjemmesiden designet med fokus på grafiske overgang, billeder og overskuelighed. Ydermere blev nyheder designet for at gøre det nemt og overskueligt konstant at ligge nye artikler på hjemmesiden. Dette blev integreret med en nyhedsbrev løsning, hvor der løbende blev sendt nyhedsbreve ud over mail, som var integreret med hjemmesiden.
How to Remind

How to Remind

I dette projekt lå fokus på løbende opdateringer samt et rent og overskueligt design. Hjemmesiden skulle bruges til at beskrive et kunstprojekt, som flytter fra by til by over sommerferien. Derfor lå fokus i høj grad på, at man på en brugervenlighed måde ikke blot skulle læse om projektet, men man skulle derimod også kunne se, hvor det havde været, samt hvor det skulle hen. Løsningen til dette var gallerier og blog indlæg fra tidligere destinationer samt et kort på forsiden med fremtidige destinationer. Samtidig med dette var det afgørende, at kunden selv var i stand til at opdatere hjemmesiden, da der konstant skulle laves ændringer. Derfor lå en stor del af arbejdet back-end.
Spliid

Spliid

Dette projekt tog først og fremmest udgangspunkt i en komplet renovering af designet på hjemmesiden samt opbygning. Derfor var målsætningen at skabe et rent og tydeligt design, hvor grafik var i fokus. Ligeledes skulle det være tydeligt præcis, hvordan processen for at tage kørekort var, og hvilke hold der var ledige. Derfor skulle der udvikles kontaktsystemer, så man automatisk blev meldt til det hold, man ønskede. Derudover blev der integreret en kalenderløsning, således at fremtidige tider til lektioner kunne ses og altid opdateres.
AgroGruppen Danmark

AgroGruppen Danmark

Dette projekt fokuserede på en tydelig og ren fremstilling af foreningen. Hertil hørte en rig forside, der indeholdt kort funktion for at skabe fokus på medlemmerne. Derudover blev fokus også lagt på at siden konstant blev opdateret med nyheder fra dem selv i samarbejde med nyhedsbrev. Desuden blev twitter integreret for at gøre det nemt at lave små opdateringer. Derudover blev medlemsdelen af hjemmesiden designet med fokus på brugervenlighed, vedvarende aktivitet og overskuelighed. Ydermere blev nyheder designet for at gøre det nemt og overskueligt konstant at ligge nye artikler på hjemmeside. Dette blev integreret med en nyhedsbrev løsning, hvor der løbende blev sendt nyhedsbreve ud over mail, som var integreret med hjemmesiden.
PU-KIT

PU-KIT

Dette projekt var fokuseret på præsentation af firma og produkter. Målet var at skabe en dynamisk hjemmeside, der gav et tydligt overblik over firmaet, og hvilke kompetencer de havde. Desuden var det afgørende at give et overblik over samtlige produkter samt at gøre det nemt at opdatere med fremtidige produkter. Dertil blev der udviklet en produktside, der delte produkter ind efter kategori og id, hvorefter man kunne læse mere om de individuelle produkter. Samtidig med dette blev det muligtgjort, at man nemt kunne opdatere med nye produkter, således at alt ikke skulle omprogrammeres ved hver opdatering.
BNOGF

BNOGF

Dette projekt bestod først og fremmest af at samle virksomheden. Derfor var fokus at binde de mange forskellige ydelser, som firmaet tilbød, sammen i en hjemmeside. Dertil blev der lavet en ren og overskuelig hjemmeside med en tydelig opdeling af de forskellige ydelser, der blev tilbudt. Samtidig blev det gjort nemt at opdatere hjemmesiden alt efter hvilke ydelser, der blev tilbudt. Hertil hørte meddelelser omkring dem. Til slut blev twitter integreret, så det var nemt for kunden at skrive små opdateringer uden at skulle opdatere hele hjemmesiden.
Vibeke Nr

Vibeke Nr

Fokus i dette projekt var at præsentere kunstneren men samtidig også at præsentere over 20 projekter, hvortil der hørte over 100 billeder. Derfor blev der skabt en tydlig struktur, hvor kategorier for forskellige kunstprojekter allerede blev præsenteret på forsiden. Samtidig blev der skabt et galleri til hver enkelt udstilling, som fremhævede forskellige aspekter i projektet. Til slut blev der skabt en hovedmenu, hvor kunstneren selv var i fokus, dermed blev der dannet en tydelig skilning mellem kunstneren selv og kunstprojekterne.
To Remind

To Remind

I dette projekt lå fokus på løbende opdateringer samt et rent og overskueligt design. Hjemmesiden skulle bruges til at beskrive et kunstprojekt, som flytter fra by til by over sommerferien. Derfor lå fokus i høj grad på, at man på en brugervenlighed måde ikke blot skulle læse om projektet, men man skulle derimod også kunne se, hvor det havde været, samt hvor det skulle hen. Løsningen til dette var gallerier og blog indlæg fra tidligere destinationer samt et kort på forsiden med fremtidige destinationer. Samtidig med dette var det afgørende, at kunden selv var i stand til at opdatere hjemmesiden, da der konstant skulle laves ændringer. Derfor lå en stor del af arbejdet back-end.